پنجشنبه 27 آذر 1393  | English

Minimize
اطلاعات مرکز

مسوول: سید رضا رضوی

جنسیت و گروه سنی پذیرش: برادران، خواهران (کودکان)

زبان: انگلیسی

ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه ساعت 14:30 تا 20 و پنج شنبه ها از ساعت 8:30 تا 13:30

  شماره حساب: بانک ملی 100587210003

تلفن: 44659096، 44662648

فکس: 44662648

آدرس:  شهرک اکباتان، فاز یک، خیابان شهید نفیسی، جنب شرکت هواپیمایی آتا، کوچه حسینی، شماره 8

ایمیل: ekbatan@ili.ir

توضیحات: جهت رزرو، ارائه پیشنهادات و انتقادات و ارسال پیام های فوری به شماره 10002144659096 پیامک بفرستید.

Minimize
جستجو
Minimize
آمار وبلاگ
Minimize

اسامی نوآموزان Top Student ترم پاییز 93


اسامی نوآموزان Top Student  ترم پاییز 93

سطح Move 4  :

معین ابوطالبی مانی رضایی کیان عباسیان امیرحسین قاسم زاده علی وثوق نیا محمد علی موسوی یکتا فرازین فرهمند پورمحمدصادق ابوسعیدی سپاس آل ابراهیم رامتین رهی مانی فهیم نیا سارا علیزاده سبا طاووسی مهسا خدابنده ملیکا مهدیزاده آویسا اصل مرز مهلا سرهادی غزاله شقاقی صبا حسینی نژاد آرمیتا مهری بهینا مافی نازنین تاجری نیا فاطمه حسینی ساجده احمری شایسته دهقان سارا اختراعی ملینا بخشنده الینا خوشدلی نیکی ذی فهم نیاز منزوی آیلین همتی هانا یابنده درسا یکه فلاح امیر شکرابی محمدسروش آذری بنیامین قلیچ خانی امیرحسین مغفرتی محمدرضا محبت پور پوریا نوری امیرمهدی زارع طوسی آرمین کرمی

سطح Move 3  :

علی احمدیان آراد طهماسبی فرحان رحیمیان فاطمه جامعی تینا پناهی مارینا جزایری

 سطح Move 2  :

بهار خلج هلیا حمیدی تانیا متوسل محمد امین صفاریه نازنین رشدی

سطح Move 1  :

مهدی سلیمی پوریا فرهمند فر محمدسپهر سجادی بهراد غربی درسا هوشنگی پارسا هوشنگی الینا اکبری صبا صمیمی کیانا بابانیا نیکا کرمی مانی میرزایی هستی تیموری حسام فاطمی رزا قاسم خانی مهشید میمندی آنیتا بابانژاد نیکو عباس پور راد مانیا نصیرزاده نیوشا خدیوی پریا عباسی نیاز مظفری

سطح Step 4 :

هلیا اکبری روناک نورآذر الینا حقیقی همتا شمس پرنیا روغنی مانلی روحی مبینا رشیدی راد آرمین شیخی پارسا صدری مانی مهرجوی آریا مرادی یاسین خداپناه محمدعرفان منصوری محمدمهدی فاتحی یاشار رمضانزاده بهنوش عسگری هدیه لطف الله زاده سامی کوکی نیا علی آزادی باربد زاهدی بردیا زادهدی حمید حیدریان علی سراج محمدمهدی جمالی امیرمهدی مهری حسین امیرپور آریا دلیری ایررضا رباطی سپهر رضایی علیرضا رمضان پور سپهر سعادتی عرفان قاسم زاده علی محمودی اشکان رضایی پویا خسروی زهرا بنی گل الینا تاج الدینی آریانا زمانی سارا عباسقلی زاده ثنا عبدلی تیام محمدولی پرنیا نوری فاطمه حیرانیان مارال حسن علی زاده یاس خطیر مریم شیروانی نیکی فقهی کیمیا قاضی ژوان کریم خانی یگانه مرادی زاده حنانه مهدوی پرنیان نقوی نرگس کشاورز شکیلا احمدی آیدا بابایی کیانا بدوی روژان چکاک آیسان رضایی ماهک زارع زاده کیانا سلامت طلب آرمینا وفایی موژان صامت عرفان جعفرقلی زاده شنیتا پژوهی محمدشاه علی فریما ارشادی عسل قاضی سعیدی آرمینا کفایتی آوا حاجی زاده ملینا ابوطالبی مبینا امیدپناه پرنیا پورسلطان امیر اسلامی پارسا روان بد سیدمهدی باقری آرین اعظمی کامیار صیادی فرهان ملاحسین علی

سطح Step 3 :

ارشیا صفاری شروین شرق آزادی دریا لاجوردی دیار لاجوردی هادی یاری علیرضا موسوی رومینا سجادی پریسا غلامی بهار امیرسرداری مونیکا براز اقبالی پروین سلطانی صبا حیدر پور پریا کشوری دیانا منتظرالقائم هلنا محمدی رژان صادقیان رکسانا روزبان غزال حاتم دیانا پاک پناه کیمیا خانبابایی محمدامین نصیری

سطح Step 2 :

پارمیس خانزاده غزل غفرانی هلیا فاضلی هلیا محبی محمدنظری علیرضا عبدی رادین وهابی پارسا سلیمانی ایلیا محمدی نسب آراد رضایی مانی تقی نژاد ستایش ایزدی کیمیا موسوی نرگس علیانی آرمیتا زندیه ملینا نصیری فاطمه ولی پور فاطمه آقویرنی نگار موسی ساینا کشاورز سپیده سعیدی امین میرزازاده نوید فاضلی عرفان جعفرقلی زاده درسا محمدخواه تینا قویدل فاطمه قلیچعلی ستایش مصلح ریحانه سادات موسوی فاطمه کاپله پارمیس گلستانی مهرشاد غلام زاده

سطح Step1 :  

سارینا احمدی لاوین تاج الدینی سهره روزبه صالح سارا شکرزاده کیمیا صادقی ساره عزیزییاس غفوری پرنیان محقق ساغر نژاد دهقان نارنین نصیری آبتین جعفرزاده آرسام صادقی محمدماهان غلامی محمدحسین سرتیپی محمدحسین سلگی روژین زمانی آوین شیخوان مهدیس ترابی ملیکا سروری مهسا محمدی صنم صفاری سیدطه طباطبایی مهرزاد حبیبی پرهام خلیلی پوریا دولت آبادی امیرحسین رحیم دباغ کسری باجلان رهام ثامتی محمدرضا اکبری ماهان شهبازی صدرا هاتف پرهام نجاریان کیارش رضایی آیناز جعفرزاده مبینا قنادیان هلیا کاظمی هانا منصوری

سطح Primer 2 :

بنیامین امیرخانی کامیار شمالی هادی صدیقی هادی عیوضی آرشام بهرامی سامیار پیغمبرنیا یونا ظهره وند محمدپارسا عین علیان کیارش کاظمی محمدایلیا قیاسوند امیرحسین تبت فاطمه احمدی پرستو هاجرزاده ثنا حیدری روژینا درودیان پانیذ صفوی مهشید لطف اله زاده آرام کلانتریان عسل زندیه شادی زندیه فاطمه قنبری حامی احمدی امیرمحمدپرنده کارن حاجی احمدی امیرعلی روستایی ایلیا صالحی امید عزیزی زهرا کرمی نرجس توکلی پریا سبزه علی سحر هادی عسل پارسائیان عسل داوودی روژیا دنیامین نیکو رزاقی فائزه قلیچ خانی آوین محمدزاده علی سعیدی راد محمدطاها عیسی پور محمدایلیا نائیجی مشکات آقاجانی بیتا بخشیان آوین حقیقی مهیا زابلستانی ملیکا زارعین شیدا عرب احمدی آوا فرزانه حنانه کیانی هستی گودرزی فرینا میرزاخانی پریناز نصرتی مرضیه جوزی غزل خوئینی هلیا زارعی آتنا موسوی شقایق شایان نیکا فخرآذری سونیا قندالی یاسمین کوشکی ساناز کشانی سویل مختارپور امیرمهدی ابرار امین بامداد یاس پیرخاموشی هومان حسینی نایریکا عزیزپور عرفان قهرمانی محمدامین فتوحی علی تحملی محمدیاسین صالحی امیرعلی جعفری سهیل شقاقی طاها ترابیان میلاد ترکی علیرضا بایبوردی متین باشی بهراد بی نیاز عرفان ادیبی سینا حاج بهرامیان پارسا صادقیان علی حسینی امیرمهدی نمازی علی آشنادوست محمدامین سیاح باربد صیفی علیرضا موحدی آرمین محمدی میلاد قربانیان کوروش فیضی آرش فیضی عرفان سلیمانی سبا فیضی پویا زمانی ماهان عربانیان آرین محرابی آرین آقایی دانیال باقری علی قلندرلکی نونا بیگدل لو عارفه حسینی رها محمدیان تینا تالاری رزا درجزینی سارینا مرادخانی آوا تیموری فائزه خیرخواه المیرا عباچی آرین پروردگاری علیرضا حاتم خان بردیا شکری علیرضا قوی میدانی عرفان قاسمی امیرحسین کرمی آوین منزوی آرشام کاردان

 سطح Primer 1 :

ماژان فلاح زاده محمدمهدی مهدوی خرم ستایش آقایی کیانا نادری نیوشا خسروی پرنیان سیدخاوری مشکات امین زاده نوشان یاسمی رزا آزادان تارا سلمانی ثنا شمینی


شعار اصلی کانون زبان ایران در دوره مدیریت جدید :

رئیس کانون زبان ایران:</br>کلید واژه‌ی فعالیت های ما در کانون زبان ایران کیفیت است

روز و تاریخ شروع و پایان کلاس های ترم زمستان 93

روز و تاریخ شروع و پایان کلاس های ترم زمستان 93

روز کلاس

شروع ترم

پایان ترم

 شنبه - چهارشنبه

چهارشنبه 93/10/03

شنبه     93/12/16

یکشنبه- سه شنبه

یکشنبه    93/10/07

یکشنبه  93/12/17

دوشنبه - پنجشنبه

پنجشنبه   93/10/04

دوشنبه  93/12/18

ساختار نظام آموزشی کانون زبان ایران

ساختار نظام آموزشی کانون زبان ايران (ILI )

دوره های کودکان / نوجوانان / بزرگسالان

با تاکيد بر نحوه انتقال به دوره های بالاتر

 

دوره بزرگسالان

 

 نحوه

انتقال

 

دوره نوجوانان

 

نحوه

انتقال

 

دوره کودکان

                          سوم راهنمایی (قدیم) به بالا

14 سال به بالا 

مراکز آموزشی بزرگسالان غرب تهران :

مرکز مشکوه ( دختر

مرکز صادقیه ( پسر )

مرکز گلستان ( دختر )

مرکز همت غرب ( دختر )

پنجم الی پایان دوم راهنمایی (قدیم)

11 الی 13 سال

مراکز آموزشی نوجوانان غرب تهران (براساس سابقه فعالیت ): 

مرکز نور (دخترپسر)

مرکز فردوس(پسر)

مرکز گلستان(دختر)

مرکز شهرک قدس   (دختر پسر)

مرکز صدرا(دخترپسر )



 

 

            دوم الی پایان چهارم ابتدایی 

8 الی 10 سال




 

 

Basic 1

28

 

 

 

 

از طريق جدول انطباق

نمونه:

از رديف 27 به32

ودرصورت لزوم از طریق آزمون

تعیین سطح

Magic Time

15

 

 

 

 

ازطريق:

برگزاری

آزمون تعيين سطح بصورت کتبی و شفاهی

Primer1

1

Basic 2

29

Run1

16

Primer2

2

Basic 3

30

Run2

17

Step1

3

Elementary1

31

Run3

18

Step2

4

Elementary2

32

Run4

19

Step3

5

Elementary3

33

Race1

20

Step4

6

Pre-Intermediate1

34

Race2

21

Move1

7

Pre-Intermediate2

35

Race3

22

Move2

8

Pre-Intermediate3

36

Race4

23

Move3

9

Intermediate1

37

Reach1

24

Move4

10

Intermediate2

38

Reach2

25

Jump1

11

Intermediate3

39

Reach3

26

Jump2

12

High Intermediate1

40

Reach4

27

Jump3

13

High Intermediate2

41

 

Jump4

14

High Intermediate3

42

 

Advance 1

43

Advance 2

44

Advance 3

45

شرابط سنی کودکان و آموزش زبان دوم

از چه سالی باید آموزش زبان به کودکان را شروع کرد؟

بسیاری از کار‌شناسان بر این باورند هرچه زبان دوم در سنین پایین‌تری به کودک آموزش داده شود احتمال این‌که کودک در سال‌های بعد در یادگیری این زبان موفق‌تر باشد، بیشتر است. در سال ۱۹۹۶ یک مقاله در روزنامه نیوزویک منتشر شد که نتایج یک تحقیق را بررسی می‌کرد. بر اساس این تحقیق، کودکی که بعد از 10 سالگی شروع به آموختن زبان دوم کند با احتمال کمتری ممکن است بتواند بعدها این زبان را مانند کسانی که آن زبان، زبان مادری‌شان است، صحبت کند . نتایج این تحقیق توسط زبان‌شناسان زیادی تایید شده است و به دنبال این تحقیق، تحقیقات بسیار دیگری هم انجام شد که بر همین موضوع تاکید داشت .

بررسی‌های بیشتر در مورد یادگیری زبان در سنین پایین نشان داد کودک نه تنها با یادگیری زبان، برخورد اجتماعی‌اش تقویت می‌شود و در ارتباط با دیگر بچه‌ها موفق‌تر عمل می‌کند، بلکه این مسئله می‌تواند باعث پیشرفت عملکرد کلی کودک در بقیه دروس در مدرسه نیز بشود. در تحقیقی روی بچه‌های مدارس یکی از کشورهای غیرانگلیسی زبان، کودکانی که بیش از ۴ سال به یادگیری زبان دوم(اغلب زبان انگلیسی (پرداخته بودند نسبت به بچه‌هایی که زمان کمتری آن زبان را آموزش ديده بودند یا اصلا زبان دومی را یاد نگرفته بودند، در امتحان جامع و تست‌های مورد نظر تحقیق نتایج بهتری کسب کردند. طبق این تحقیق بچه‌هایی که زبان دوم یاد گرفته بودند حتی از بچه‌هایی که به یادگیری ریاضی پرداخته بودند هم موفق‌تر عمل کرده بودند.

 نتایج بررسی‌های متخصصان آموزش کودک نشان داده است کودکانی که زبان دوم می‌آموزند در حل مسائل پیچیده خلاقيت و تبحر بیشتری دارند. بررسی‌های بروک لمبرت و تاکر، در سال ۱۹۷۴ نشان داده است بچه‌هایی که توانایی یاد گرفتن بیش از یک زبان را دارند هوش بالاتری دارند. لمبرت این‌طور استدلال می‌کند که شاید یادگیری زبان دوم و زبان‌های بیشتر باعث پیشرفت توانایی ذهنی و قوه درک فرد شده است .

زبان دوم ، از چه سنی؟

کار‌شناسان آموزش کودک و زبان‌شناسان معتقدند کودکانی که قبل از دوره نوجوانی به یادگیری زبان دوم بپردازند بهتر می‌توانند در زمینه تلفظ کلمات به طور صحیح و نزدیک به صاحبان اصلی زبان عمل کنند. زبان‌شناسان این موضوع را به تغییرات فیزیولوژیکی مربوط می‌دانند که در مغز کودکان در سنین نوجوانی رخ می‌دهد. تفاوت هجا‌ها و آوا‌ها در زبان‌های مختلف که باعث تفاوت لهجه‌ها می‌شود در کودکانی که زبان را قبل از شکل‌گیری بخش‌های مربوطه در مغز یاد گرفته‌اند کمتر به چشم می‌آید. به همین دليل بهترین سن آموزش زبان به کودک، قبل از 10 سالگی و زمانی است که کودک هنوز در زبان مادری خود هم پیشرفت چندانی نداشته است. البته این مسئله به هیچ وجه كودك را از یادگیری زبان مادری بازنمي‌دارد بلکه به پیشرفت آن هم کمک خواهد کرد.

 بعضی از والدین نگران این نکته هستند که یاد دادن زبان دوم در سنین کم ممکن است باعث شود کودک زبان مادری خود را فراموش کند یا این‌که در یادگیری زبان مادری و ادبیات آن دچار مشکل شود. در حالی‌که زبان‌شناسان خلاف این باور را دارند . آن‌ها معتقدند یادگیری زبان دوم به دليل به کارگیری ذهن کودک در استفاده از ترجمه‌ها و معانی کلمات و ساختار جملات می‌تواند باعث شود زبان مادری خود را هم بار دیگر بیاموزد و آن را در کنار زبان دوم یاد بگیرد. توجه کودک به یک زبان جدید می‌تواند باعث توجه او به ساختارهای زبان و جمله‌بندی‌ها شود . چیزی که ممکن بود تا آن زمان به آن چندان توجهی نشان داده نشود.

نقش والدین در آموزش زبان

آموزش زبان باید توسط یک متخصص و بر اساس سیستم مناسب باشد. ساعات و جلسات آموزش زبان دوم و نحوه به کارگیری آن کاملا حساب شده است به همین دلیل والدین نا‌آشنا به این امر ممکن است نتوانند مربی‌های خوبی برای آموزش زبان به کودک‌شان باشند. اما آن‌ها می‌توانند با تشویق کودک به یادگیری و حمایت از او، علاقه کودک را به فراگیری زبان و فرهنگ دیگر بیشتر کنند.

 به کودک‌تان نشان بدهید توانایی او در صحبت کردن به زبان دیگر، برای‌تان ارزشمند است و با او همراهی کنید. سعی کنید کودک‌تان را به جشن‌ها یا مراسمی که در مورد فرهنگ‌ها و زبان‌های دیگر است ببرید یا با مشورت معلمش، کتاب‌ها و فیلم‌هایی به زبانی که در حال یادگیری است در اختیارش قرار دهید. اگر خودتان هم به آن زبان آشنایید، برایش به آن زبان کتاب بخوانید اما سعی کنید کلمات را به صورت صحیح تلفظ کنید.

شیوه آموزش و انجام تکالیف منزل

اولیاء محترم

چنانچه تا قبل از برگزاری جلسه ملاقات اولیاء و مدرسان در رابطه با شیوه آموزش و یا نحوه انجام تکالیف فرزندتان در منزل سوال ویا ابهام خاصی وجود دارد، لطفا در اولین فرصت  مراتب را طی یادداشتی از طریق دفترچه نوآموز به اطلاع مدرس کلاس رسانده و منتظر پاسخ ایشان بمانید.

در مورد شیوه ی آموزش سطوح Primer 1,2  قبلا مطلبی تهیه شده که در تابلو اعلانات مرکز نصب و قابل مطالعه است .

بررسی وضعیت آموزشی و رفتاری نوآموزان

بررسی و ضعیت آموزشی و رفتاری نوآموزان

طبق روال ترم های گذشته ، وضعیت آموزشی و رفتاری نوآموزان هر 6 جلسه یکبار از طریق فرم های خاصی که نمونه آن در تابلو اعلانات مرکز نصب شده از مدرسان مرکز اخذ و موارد خاص براساس نظر و توصیه مدرس کلاس توسط دفتر پیگیری خواهد شد .این گونه پیگیری ها شامل اطلاع رسانی و یا دعوت از اولیاء  جهت مراجعه حضوری به منظور بررسی مسائل نوآموز وهماهنگی های لازم برای حل آن می باشد.

 

نظرخواهي و همراهي

همراهان گرامي !

از آنجايي كه در حال حاضر از نظر فني امكان دريافت نظرات شما از اين طريق ميسر نمي باشد،ضمن كسب پوزش،لطفا نظرات و پيشنهادهاو سئوالات خود را به پيامك 10002144659096 ارسال و منتظر دريافت پاسخ آن در اولين فرصت ممكن باشيد !با سپاس!

خوش آمدید !

به نام حضرت دوست

 

به وبلاگ گروه آموزشی اکباتان خوش آمدید !

    خوشحالیم ازاین که توفیق ارتباط بیشتربا شماعزیزان فراهم گردید وامیدواریم این فضا و محتوای آن زمینه اطلاع رسانی بیشتر و وسیعتر مرکزآموزشی اکباتان را فراهم نماید .

   درگروه آموزشی اکباتان ، همواره" کودک محوری" به عنوان یک اصل اساسی در ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی آن مورد توجه بوده است ! گروهی که مدرسان تلاشگر آن با استفاده از هنر و فن معلمی شان بتدریج نوآموزان را با زبان دوم آشنامی سازند وکارکنان دلسوزی که با متانت و دقت و حسن برخوردشان به پشتیبانی امورآموزشی مشغولند . همینجا ضروری است از حضور صمیمی  و همکاری مسئولانه ی تک تک آنها تشکر و قدردانی کنیم!

    در کنارمجموعه فوق، حتما باید از اولیاءنوآموزان عزیزهم یاد کنیم وبه آنها هم خدا قوت بگوییم که با تشخیص به موقع این نیاز آموزشی ونقش شرایط سنی در فرایند زبان آموزی، فرزندانشان را ازدوره کودکان به فراگیری زبان دوم تشویق و ترغیب نموده اند ودرطول این دوره آموزشی حدودا 3 ساله ،با وقت گذاری وهزینه کردن و پیگیری مسائل آموزشی وثبت نام و رفت و آمد وانتظارهای1/5 ساعته هر جلسه و.. به این مهم جامه عمل پوشانده اند و بالاخره نوآموزان عزیزی که باحضورگرم و انرژی بخششان ، به فضای مرکز روحیه می دهند و به فعالیت های آن معنی ومفهوم  می بخشند .

    گذرایام و مشاهده هرروزه این مناظرواتفاقات والبته انتظارات یادآورامانت ومسئولیتی بس خطیراست که امیدواریم با لطف خداوند بزرگ و یاری همکاران و خانواده های محترم به نحو شایسته واثربخشی ادا گردد !

++++++++++++++++++

  چنانچه در مورد فعالیتهای مرکز اکباتان از جنبه آموزشی و اجرایی سئوال ، ابهام ، نظر، انتقاد و یا پیشنهاد خاصی دارید ، از طریق پیامک 10002144659096 با ما در میان گذارید. پس از انجام بررسی های لازم ، پاسخ شما در اولین فرصت ممکن خدمتتان ارسال خواهد شد . 

  علاوه بر آن ، شما می توانید از طریق پیامک فوق ، ضمن ارسال نام و فامیل و پایه کلاس مدرسه فرزندتان ، نامش را در لیست رزرو مرکز اکباتان ثبت و کد دریافت نمایید !