دوشنبه 10 فروردين 1394  | English

Minimize
اطلاعات مرکز

مسوول: سید رضا رضوی

جنسیت و گروه سنی پذیرش: برادران، خواهران (کودکان)

زبان: انگلیسی

ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه ساعت 14:30 تا 20 و پنج شنبه ها از ساعت 8:30 تا 13:30

  شماره حساب: بانک ملی 100587210003

تلفن: 44659096، 44662648

فکس: 44662648

آدرس:  شهرک اکباتان، فاز یک، خیابان شهید نفیسی، جنب شرکت هواپیمایی آتا، کوچه حسینی، شماره 8

ایمیل: ekbatan@ili.ir

توضیحات: جهت رزرو، ارائه پیشنهادات و انتقادات و ارسال پیام های فوری به شماره 10002144659096 پیامک بفرستید.

Minimize
جستجو
Minimize
آمار وبلاگ
Minimize

بهار نزديك است ......

 

 بهارنزديك است ...با نوروزي ديگر...هر روزتان نوروز...نوروزتان پيروز

 Image result for ‫طبيعت بهاري‬‎

 

 

اسامی نوآموزان TOP Student ترم زمستان 93

 

اسامی  نوآموزان TOP Student  ترم زمستان 93

 
Image result for ‫شادی دانش آموز‬‎

 Image result for ‫شادی دانش آموز‬‎

 

سطح 2 وPrimer1 :

علیرضا رحمتی شهنام عباسی امیراردلان مصلح آنیتا جعفری ریحانه ضامن ریحانه واحدی یگانه واحدی درسا سادات حیدری آریانا قاضی فاطمه نجفی نیوشا شادلو / محمدحسین اعرابی محمدرضا اقتداری نیکان ایزدی امیررضا روح زنده  مانی صیادیان ماژان فلاح زاده شایان کاظمی محمدمهدی مهدوی باربد مهرعلیان پرهام هادوی حنانه حصارکی بهاره ماهری هدیه ماهری لاوین کلانتری مهدیس خانجانی کیانا نادری نیوشا خسروی ستایش آقایی سیده پرنیان سیدخاوری هستی ملائیان

سطح Step 1-2-3-4 :

حامی احمدی متین باشی امیرمحمد پرنده غیبی امیرعلی روستایی ایلیا صالحی کیارش کاظمی صدرا دودانگه فاطمه احمدی پانیذ صفوی ارام کلانتریان بنیامین امیرخانی آزشام بهرامی امیرحسین تبت کامیار شمالی هادی صدیقی انارکی محمدپارسا عین علیان هادی عیوضی آرمین منتظری هومان حسینی نائیریکا عزیزپور حورا فاضلی محمدامین فنوحی محمدمهدی گل دامن پرنبا گل دامن سارینا معدن نشین مهیار جهانی کوروش فیضی آرمین محمدی ساناز کشانی هلیا زارعی غزل خوئینی امیرحسین آذرپیکان معین پارسی آرین پروردگاری امیرمحمدثابتی علیرضا حاتم خان رامتین دهقانی بردیا شکری عرفان قاسمی علیرضا قوی میدان امیرحسین کرمی امیر عباس ماقصه پوریا محبیان آراد هاشمیان آرمیتا احتشامی نرجس توکلی پریا سبزعلی عسل سراج ترنم قهاری زهرا کرمی سحر هادی پارمیدا نیکخواه هلیا حسین زاده هستی گودرزی یونا زهره وند فائزه خیرخواه المیرا عباچی علیرضا بایبوردی علی تحملی رودسری آریا خادمی آرین آقایی امین امداد سیدماهان عربانیان علی قلندری نونا بیگدلو عارفه حسینی رزا درجزینی  / آبتین جعفرزاده آرسام صادقی محمدحسین سلی بیک ملیکا سروری زاده محمدرضا اکبری کیارش رضایی علی صادقیان محمدکعبه آیلا اله خانی مهدیس ترابی فاطمه جعفری روژین زمانی آناهیتا سقانژاد آوین شیخوان صنم صفاری الینا فاتحی مهسا محمدی ساینا منصبی آتنا نظری منظم محمدنظری منظم سینا امیری روحام صامتی مهرزاد حبیبی کیان حق نژاد پرهام خلیلی پوریا دولت آبادی امیرحسین رحیم دباغ طاها طباطبایی هیربد قائدی مانلی اسمعیل پور لاوین تاج الدینی سهره روزبه سارا شکرزاده کیمیا صادقی پور ساره عزیزی یاس غفوری ساغر نژاد دهقان نازنین نصیری یاسین یامی یاسمین یامی حلما کاظمی آیناز جعفرزاده / نگارموسوی ستایش ایزدی کیمیا موسوی فرد مهرشاد غلام زاده رضا غفاری پور عرفان سرباز امام زاده ایلیا تاجیک محمدحسین شعبانی علی شکرزاده اهورا فرخی مانی مستعلی ایلیا محمدی محمدنظری رادین وهابی فاطمه شریفی تینا قویدل ستایش مصلح درسا محمدخواه / هانیه افراسیاب رومینا سجادی ریحانه شاهین فر پریسا خدامی ویانا پاک پناه غزال حاتم هلبا زاهدمهر شکیبا کمالی  دریا لاجوردی هلنا محمدی سونیا مرادبیگ دانیال قندی فربد صبحی آرینا فلاح محمدامین نصیری پریا کشوری

سطح Move 1-2-3-4 :

محمدشاه علی رایان کر شکیلا احمدی روژان چکاک درسا حق پرست زهرا سیدجلالی پویا خسروی آریا دلیری سپهر رضایی علی آزادی سهیل امانی سامی توکلی نیا باربد زاهدی بردیا زاهدی علیرضا سعیدی راد ایلیا مشیری شکیب احمدی آرمین شیخی پارسا صدری آریا مرادی محمدعرفان منصوری آریانا زمانی مارال حسن علی زاده یاس خطیر مریم شیروانی نیکی فقهی یگانه مرادی زاده حنانه مهدوی پرنیان نقوی هلیا اکبری مبینا رشیدی زاد مانلی روحی پرنیا رونقی شایلی طرزی هستی لادمخی روناک نورآذز نرگس شهبازی امیراسلامی مهدی باقری پارسا روان بد امیرمهدی مهری فریما ارشادی پرنبا پور سلطان آگرین قاسمی عسل قاضی سعیدی آوا حاجی زاده آرمینا کفایتی حسین جعفرزاده شایان جنگی رهام حسینی پوریا فرهمندپور ماهک امینی مهتاب شهبازی بهنوش عسکری باران علیزاده کیمیا خردمند / نیکو عباس پور پریا عباسی مهرانا نصرالهی تارا فرقانی ثنا ابراهیم خانی الینا اکبری آنیتا بابانژاد کیانا بابانیا هستی تیموری مهرشید خسروی صبا صمیمی حسام فاطمی رزا قاسم خانی نیکا کرمی مهشید میمندی پور درسا هوشنگی پارسا هوشنگی حسین جعفرلو شایان جنگی رهام حسینی پوریا فرهمندفر/ آرمان افراز هلیا حیدری بهار خلجی آریانا رحیمی فاطمه متوسل  / علی احمدیان محمدرضا بنی اردلان آراد طهماسبی آرمین عبدالحسینی سورن ابراهیم زاده آراد جراح زاده آیلین صفایی روژان طاهری نسیم عیدی میعاد قنبرپور الینا اکبری زهرا بیرامی تینا پناهی فاطمه جامعی مارینا جزایری  عطیه روستانیا یاس شاکر

سطح Jump 1  :

مهلا سرحدی آریانا یوسفی سارا اختراعی غزال حاتمی الینا خوشدلی نیکی ذی فهم نیاز منزوی آیلین همتی صبا حسینی نژاد بهنیا مافی آرمیتا مهری سومعه کیمیا اسدی مبینا امجدی غزاله تمدنی پرنیان چمنی راد مهسا خدابنده نازنین

اسامی گروههای برتر کارهای عملی ترم زمستان 93

اسامی گروههای برتر کارهای عملی ترم زمستان 93 :

Image result for ‫عكس دانش آموزان در كلاس و كار گروهي‬‎

Image result for ‫عكس دانش آموزان در كلاس و كار گروهي‬‎

روزهای شنبه – چهارشنبه

سطح Move 2 :

گروه 1 : ملینا شجاع دل ، سبا شریفی ، مانیا ناصری زاده

گروه 3 : هلیا گل محمدی ، روبن دخت شهنام ، نیوشا خدیوی

سطح  Move 1:

گروه 3: پارسا صادقی ، شنیتا پؤوهی ، محمد شاه علی

سطح Step3 :

گروه 3 : امیرعباس رضا ، امیرحسام ساغر خواه ، امیرمحمد رضوانی

روزهای یکشنبه – سه شنبه

سطح Jump1 :

گروه 1 : هانیه بهادری ، زهرا داخته ، آویسا اصل مرز

گروه 3 :  یاسمین غریب زاده ، غزاله شقاقی ، مبینا موسوی

سطح Step3 :  

گروه 6 : کیمیا موسوی فرد ، سارا سلگی ، آیسا سعیدی

سطح Step2 :

گروه 4 : آرسام صادقی ، آبتین جعفرزاده ، محمدحسین سلی بیک

این تلاش جمعی و موفقیت را به نوآموزان عزیز و مدرس تلاشگرشان تبریک می گوییم .

به امید ادامه چنین فعالیتهای ارزشمندی توسط سایر نوآموزان مرکز اکباتان در ترم بهار 94 !

بهار در راه است ...و ... ز کوی یار میآید نسیم باد نوروزی

  به قول حافظ شیراز:

ز کوی یار میآید نسیم باد نوروزی
           از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی
به صحرا رو که از دامن غبار غم بیفشانی
           به گلزار آی کز بلبل غزل گفتن بیاموزي

quotation

روز و تاريخ شروع كلاس هاي ترم بهار 94

روز و تاريخ شروع كلاس هاي

ترم بهار 94

 

 

روز كلاس

 

شروع ترم

 

پايان ترم

 

 

شنبه 

چهارشنبه


شنبه

94/01/15


چهارشنبه

94/03/27

 

يكشنبه

سه شنبه


يكشنبه

94/01/16


سه شنبه

94/03/26

 

دوشنبه 

پنجشنبه

 


دوشنبه

94/01/17


پنجشنبه

94/03/28

ساختار نظام آموزشی کانون زبان ایران

ساختار نظام آموزشی کانون زبان ايران (ILI )

دوره های کودکان / نوجوانان / بزرگسالان

با تاکيد بر نحوه انتقال به دوره های بالاتر

 

دوره بزرگسالان

 

 نحوه

انتقال

 

دوره نوجوانان

 

نحوه

انتقال

 

دوره کودکان

                          سوم راهنمایی (قدیم) به بالا

14 سال به بالا 

مراکز آموزشی بزرگسالان غرب تهران :

مرکز مشکوه ( دختر

مرکز صادقیه ( پسر )

مرکز گلستان ( دختر )

مرکز همت غرب ( دختر )

پنجم الی پایان دوم راهنمایی (قدیم)

11 الی 13 سال

مراکز آموزشی نوجوانان غرب تهران (براساس سابقه فعالیت ): 

مرکز نور (دخترپسر)

مرکز فردوس(پسر)

مرکز گلستان(دختر)

مرکز شهرک قدس   (دختر پسر)

مرکز صدرا(دخترپسر )



 

 

            دوم الی پایان چهارم ابتدایی 

8 الی 10 سال




 

 

Basic 1

28

 

 

 

 

از طريق جدول انطباق

نمونه:

از رديف 27 به32

ودرصورت لزوم از طریق آزمون

تعیین سطح

Magic Time

15

 

 

 

 

ازطريق:

برگزاری

آزمون تعيين سطح بصورت کتبی و شفاهی

Primer1

1

Basic 2

29

Run1

16

Primer2

2

Basic 3

30

Run2

17

Step1

3

Elementary1

31

Run3

18

Step2

4

Elementary2

32

Run4

19

Step3

5

Elementary3

33

Race1

20

Step4

6

Pre-Intermediate1

34

Race2

21

Move1

7

Pre-Intermediate2

35

Race3

22

Move2

8

Pre-Intermediate3

36

Race4

23

Move3

9

Intermediate1

37

Reach1

24

Move4

10

Intermediate2

38

Reach2

25

Jump1

11

Intermediate3

39

Reach3

26

Jump2

12

High Intermediate1

40

Reach4

27

Jump3

13

High Intermediate2

41

 

Jump4

14

High Intermediate3

42

 

Advance 1

43

Advance 2

44

Advance 3

45

شرابط سنی کودکان و آموزش زبان دوم

از چه سالی باید آموزش زبان به کودکان را شروع کرد؟

بسیاری از کار‌شناسان بر این باورند هرچه زبان دوم در سنین پایین‌تری به کودک آموزش داده شود احتمال این‌که کودک در سال‌های بعد در یادگیری این زبان موفق‌تر باشد، بیشتر است. در سال ۱۹۹۶ یک مقاله در روزنامه نیوزویک منتشر شد که نتایج یک تحقیق را بررسی می‌کرد. بر اساس این تحقیق، کودکی که بعد از 10 سالگی شروع به آموختن زبان دوم کند با احتمال کمتری ممکن است بتواند بعدها این زبان را مانند کسانی که آن زبان، زبان مادری‌شان است، صحبت کند . نتایج این تحقیق توسط زبان‌شناسان زیادی تایید شده است و به دنبال این تحقیق، تحقیقات بسیار دیگری هم انجام شد که بر همین موضوع تاکید داشت .

بررسی‌های بیشتر در مورد یادگیری زبان در سنین پایین نشان داد کودک نه تنها با یادگیری زبان، برخورد اجتماعی‌اش تقویت می‌شود و در ارتباط با دیگر بچه‌ها موفق‌تر عمل می‌کند، بلکه این مسئله می‌تواند باعث پیشرفت عملکرد کلی کودک در بقیه دروس در مدرسه نیز بشود. در تحقیقی روی بچه‌های مدارس یکی از کشورهای غیرانگلیسی زبان، کودکانی که بیش از ۴ سال به یادگیری زبان دوم(اغلب زبان انگلیسی (پرداخته بودند نسبت به بچه‌هایی که زمان کمتری آن زبان را آموزش ديده بودند یا اصلا زبان دومی را یاد نگرفته بودند، در امتحان جامع و تست‌های مورد نظر تحقیق نتایج بهتری کسب کردند. طبق این تحقیق بچه‌هایی که زبان دوم یاد گرفته بودند حتی از بچه‌هایی که به یادگیری ریاضی پرداخته بودند هم موفق‌تر عمل کرده بودند.

 نتایج بررسی‌های متخصصان آموزش کودک نشان داده است کودکانی که زبان دوم می‌آموزند در حل مسائل پیچیده خلاقيت و تبحر بیشتری دارند. بررسی‌های بروک لمبرت و تاکر، در سال ۱۹۷۴ نشان داده است بچه‌هایی که توانایی یاد گرفتن بیش از یک زبان را دارند هوش بالاتری دارند. لمبرت این‌طور استدلال می‌کند که شاید یادگیری زبان دوم و زبان‌های بیشتر باعث پیشرفت توانایی ذهنی و قوه درک فرد شده است .

زبان دوم ، از چه سنی؟

کار‌شناسان آموزش کودک و زبان‌شناسان معتقدند کودکانی که قبل از دوره نوجوانی به یادگیری زبان دوم بپردازند بهتر می‌توانند در زمینه تلفظ کلمات به طور صحیح و نزدیک به صاحبان اصلی زبان عمل کنند. زبان‌شناسان این موضوع را به تغییرات فیزیولوژیکی مربوط می‌دانند که در مغز کودکان در سنین نوجوانی رخ می‌دهد. تفاوت هجا‌ها و آوا‌ها در زبان‌های مختلف که باعث تفاوت لهجه‌ها می‌شود در کودکانی که زبان را قبل از شکل‌گیری بخش‌های مربوطه در مغز یاد گرفته‌اند کمتر به چشم می‌آید. به همین دليل بهترین سن آموزش زبان به کودک، قبل از 10 سالگی و زمانی است که کودک هنوز در زبان مادری خود هم پیشرفت چندانی نداشته است. البته این مسئله به هیچ وجه كودك را از یادگیری زبان مادری بازنمي‌دارد بلکه به پیشرفت آن هم کمک خواهد کرد.

 بعضی از والدین نگران این نکته هستند که یاد دادن زبان دوم در سنین کم ممکن است باعث شود کودک زبان مادری خود را فراموش کند یا این‌که در یادگیری زبان مادری و ادبیات آن دچار مشکل شود. در حالی‌که زبان‌شناسان خلاف این باور را دارند . آن‌ها معتقدند یادگیری زبان دوم به دليل به کارگیری ذهن کودک در استفاده از ترجمه‌ها و معانی کلمات و ساختار جملات می‌تواند باعث شود زبان مادری خود را هم بار دیگر بیاموزد و آن را در کنار زبان دوم یاد بگیرد. توجه کودک به یک زبان جدید می‌تواند باعث توجه او به ساختارهای زبان و جمله‌بندی‌ها شود . چیزی که ممکن بود تا آن زمان به آن چندان توجهی نشان داده نشود.

نقش والدین در آموزش زبان

آموزش زبان باید توسط یک متخصص و بر اساس سیستم مناسب باشد. ساعات و جلسات آموزش زبان دوم و نحوه به کارگیری آن کاملا حساب شده است به همین دلیل والدین نا‌آشنا به این امر ممکن است نتوانند مربی‌های خوبی برای آموزش زبان به کودک‌شان باشند. اما آن‌ها می‌توانند با تشویق کودک به یادگیری و حمایت از او، علاقه کودک را به فراگیری زبان و فرهنگ دیگر بیشتر کنند.

 به کودک‌تان نشان بدهید توانایی او در صحبت کردن به زبان دیگر، برای‌تان ارزشمند است و با او همراهی کنید. سعی کنید کودک‌تان را به جشن‌ها یا مراسمی که در مورد فرهنگ‌ها و زبان‌های دیگر است ببرید یا با مشورت معلمش، کتاب‌ها و فیلم‌هایی به زبانی که در حال یادگیری است در اختیارش قرار دهید. اگر خودتان هم به آن زبان آشنایید، برایش به آن زبان کتاب بخوانید اما سعی کنید کلمات را به صورت صحیح تلفظ کنید.

شیوه آموزش و انجام تکالیف منزل

اولیاء محترم

چنانچه تا قبل از برگزاری جلسه ملاقات اولیاء و مدرسان در رابطه با شیوه آموزش و یا نحوه انجام تکالیف فرزندتان در منزل سوال ویا ابهام خاصی وجود دارد، لطفا در اولین فرصت  مراتب را طی یادداشتی از طریق دفترچه نوآموز به اطلاع مدرس کلاس رسانده و منتظر پاسخ ایشان بمانید.

در مورد شیوه ی آموزش سطوح Primer 1,2  قبلا مطلبی تهیه شده که در تابلو اعلانات مرکز نصب و قابل مطالعه است .

بررسی وضعیت آموزشی و رفتاری نوآموزان

بررسی و ضعیت آموزشی و رفتاری نوآموزان

طبق روال ترم های گذشته ، وضعیت آموزشی و رفتاری نوآموزان هر 6 جلسه یکبار از طریق فرم های خاصی که نمونه آن در تابلو اعلانات مرکز نصب شده از مدرسان مرکز اخذ و موارد خاص براساس نظر و توصیه مدرس کلاس توسط دفتر پیگیری خواهد شد .این گونه پیگیری ها شامل اطلاع رسانی و یا دعوت از اولیاء  جهت مراجعه حضوری به منظور بررسی مسائل نوآموز وهماهنگی های لازم برای حل آن می باشد.